IN-OUT

Rubrika:  Recenze, publikováno: 22.01.2019
IN-OUT

Titul: In-Out

Total time: 43:51

Žánr: POP/PUNK/ROCK

Zpěvák a baskytarista Roman Duda má za sebou minulost spojenou s kapelami jako Thorax, Vivian, Merlin nebo Lenny Kravitz Revival, kytarista Petr Vybíral zase s alternativně metalovými Providence a Sound Pictures, ale také s R.E.M. Revivalem. Nikde žádný pop punk ani omylem. Přesto ve trojici s bubeníkem Lukášem Prokopem hrají pod hlavičkou In-Out možná trošku překvapivě muziku, na kterou by asi nejvíce pasovala právě tato stylová ohlávka. Byť zdaleka ne jednoznačně – viz dále.

Tedy abychom byli přesní: je to určitě víc punk než pop, žádná odpudivě lepivá vyměklina. Jinými slovy, pořád jde především o bigboš, ovšem s oním charakteristickým poppunkovým smyslem pro chytlavost. Třeba hned otvírák alba Modrý z nebe je jednoduše hit jako hrom! Líbivými, přitom nikoliv lacině podbízivými melodiemi byly do života vyzbrojeny i mnohé další písně – speciálně bych v tomto ohledu vypíchl ještě přinejmenším Nechám si zdát a To přeci nejde.

Nutno však zdůraznit jednu důležitou věc. Album je poměrně pestré a obsahuje i skladby, které už s nějakým pop punkem nemají vůbec nic společného (nebo jen při hodně velké představivosti). Projevuje se v nich muzikantská zkušenost a instrumentální schopnosti členů In-Out, kteří se nebojí zakoketovat třeba i s funkem a lecčíms dalším.
Slabinou souboru jsou obsahově nezřídka dost povrchní a prázdně frázovité texty. Jasně, že člověk u podobné v podstatě oddechové hudby nečeká zrovna seifertovskou poezii, ale marná sláva, i při „odvazu a zábavě“ se dá vyjadřovat mnohem obratněji…

3/5

(Navštíveno 123krát, z toho 1krát dnes)
0