RISE AGAINST

Rubrika:  Recenze, publikováno: 01.07.2017
RISE AGAINST

Titul: Wolves

Vydavatel: VIRGIN/UNIVERSAL MUSIC

Total time: 39:03

Poslední čtyři řadovky aktivistů Rise Against spojuje zásadní nešvar. Znějí úplně stejně a je skoro jedno, zda sáhnete po Appeal To Reason, Endgame či předchozí The Black Market. A novinka Wolves je další ukázkou alba, u kterého se nedá vysledovat jakýkoliv vývoj – i kdyby vyšlo před několika lety, troufám si tvrdit, že by znělo stejně. Přitom nejlepší kusy jako titulní Wolves a The Violence jsou slušně odsýpající hity a fungovaly by skvěle, jen kdybychom podobné věci už několikrát neslyšeli. Osmý zářez v diskografii tak postrádá jakýkoliv moment překvapení, a i když se před vydáním netvářil jako vyloženě anti-trumpovská deska, překvapivě jí v několika aspektech je. Neukazuje však tesáky, jak by mohl název evokovat, spíš jen glosuje stav americké společnosti. Neotřesitelné místo v textech mají samozřejmě klimatické změny, korupce a osobní pocity, tedy témata v minulosti nakousnutá několikrát. Ruku na srdce, jedná se o jednu z prvních punkrockových nahrávek, která mohla tnout do současné situace podstatně razantněji, a zrovna od Rise Against by se to očekávalo… Vždyť na podobné kritice si vystavěli kariéru.

MILAN ŘÍSKÝ

(Navštíveno 246krát, z toho 1krát dnes)
0

• Dom Novotný

Recenze mi připadá až moc negativní… Na desce mě zaujala přeměna z pomalého a klidného zpěvu ve skvělý rokový nářez, který nahání husí kůži a adrenalin.
    Při prvním spuštění mě sice Tim tolik neuchvátil, avšak s přibývajícími poslechy a dostávání textu do paměti, mě velmi zaujala a rozhodně jsem zaznamenal zlepšení oproti The Black Market. Přehnané mi ale přišlo vydání obyčejné a deluxe edice…
    Co se týče monotónního stylu zpěvu, Rise against svůj styl změnilo už dávno a dočkalo se spíše negativního ohlasu, lidé nemají rádi změny a pokud to zní skvěle, není důvod měnit.
    Nejlepší album to pro mě sice není, ale většinu písní jsem si velmi rychle oblíbil a už jenom doufám, aby oznámili návrat do ČR, abych tuto desku slyšel na živo.