Po čtrnácti měsících skončil velký projekt reedic kompletní studiové diskografie Led Zeppelin, na který osobně dohlížel kytarový čarostřelec Jimmy Page. Poslední den v červenci vyšla alba Presence (1976), In Through The Out Door (1979) a Coda (1982).
Každé jako všechna předchozí ve čtyřech verzích: na cédéčku a vinylu i v luxusních edicích s přidanými nosiči jako 2CD a 2LP. Jen v případě kompilace Coda, poskládané po smrti Johna Bonhama z nahrávek nevyužitých na starších deskách skupiny, šlo výjimečně o 3CD a 3LP.
Mezi bonusy převažují hrubé i referenční mixy skladeb z konkrétního alba, uváděných občas s pracovními názvy. Bohatší menu nabízí jen Coda, kde najdeme třeba Traveling Riverside Blues ze studiových frekvencí pro BBC, nahrávku skladby Sugar Mama z roku 1969 a další rarity.
Po produkci zmíněných reedic má Jimmy Page čas na další plány: „Vyndám z pouzdra kytaru a od té chvíle se nezastavím. Mám nový materiál. Nahrával jsem si kytarová dema v mnoha stylech a chci je teď všechna probrat.“
Což zní slibně.
Pavel Víšek