Před pěti lety přerušila britská kapela THE STONE ROSES patnáct let trvající mlčení a poprvé od roku 1996 se vrátila na koncertní pódia. Od té doby se průběžně spekuluje o tom, zda bude součástí comebacku také nějaký nový hudební materiál. Až dosud zůstávalo toto přání nevyslyšeno, tento týden ale skupina zničehonic vydala zbrusu novou skladbu All For One.
Jejímu vydání předcházela guerillová reklamní kampaň, v jejímž rámci se na různých místech Manchesteru, domovského města The Stone Roses, objevily symboly plátku citronu. Ten totiž představuje jakési neoficiální logo kapely a jako takový se objevil už na obalu eponymního debutu The Stone Roses z roku 1989.
Fakt, že soubor pracuje na nových skladbách, naznačil jeho frontman Ian Brown už před pár týdny v krátkém videorozhovoru pro server NME.com. Video vzniklo před londýnským studiem Paula Epwortha, mj. producenta ADELE, COLDPLAY nebo FLORENCE + THE MACHINE. Právě v jeho produkci vznikla i nová skladba All For One, která zvukově navazuje na tvorbu kapely z přelomu 80. a 90. let.
O tom, zda se kromě této skladby dočkáme i albové novinky Browna a spol., zatím není nic známo. Nezbývá než čekat, až se zase jednou Manchester pokryje plátky citronu a v mezidobí se utěšovat slovy Iana Browna o „báječné“ nové hudbě, kterou prý The Stone Roses nahrávají.
Martin Zoul
Pingback: Uplynulý týden v Rock&All | Rock&All()